diumenge, 2 de gener del 2011

Divendres, dia 12 de novembre de 2010

Aquest divendres no vinc gaire inspirada. No em trobo gaire bé d’un constipat que no em vol abandonar i tinc el cap embotit. He arribat un poc més tard i m’expliquen que avui hem de fer quatre esbossos de bodegons a una de les làmines del bloc que prèviament haurem subdividit en quatre espais. Per a tenir una idea del que volem dibuixar ens pot ajudar fer una llista dels possibles objectes o menjar que podem trobar a la cuina i al menjador. Després hem d’idear quatre composicions en les que vagin sortint aquests objectes. La gràcia és disposar-los segons la perspectiva des d’on, en teoria, els veiem. Per a fer els petits bodegons usem llapis i goma. A mi m’agrada bastant dibuixar, encara que el resultat no sempre és el que m’agradaria. Però avui no tinc el dia i em costa fer qualsevol cosa. Dibuixo i esborro un parell de vegades cada cosa que intent fer. Al final opto per a usar models reals que trobo per l’aula: una ampolla d’aigua, una llauna de Coca Cola, una taronja, etc.

Aquesta làmina, encara que no és difícil, em queda per acabar i aprofito algunes estones a casa per finalitzar-la. Segueix fent servir models reals per a realitzar els meus bodegons. Em facilita molt la feina i mesuro millor les distàncies entre els objectes. Igual estic fent un poc de trampeta...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada